IMMOMAX EBRE presenta aquesta finca a Benifallet, amb una superfície total de 181.158 m², envoltada de natura, amb accés directe i molt bones vistes.
La propietat compta amb una casa de 120 m², actualment distribuïda en un saló-menjador amb llar de foc, un bany, una habitació i un magatzem.
Disposa d’una gran bassa de reg amb una capacitat de 100.000 litres, a més d’una altra bassa més petita de 9.000 litres. Tota la finca s’abasteix amb aigua del riu.
Està plantada amb arbres en plena producció: oliveres, garrofers, tarongers, mandarins, presseguers i altres fruiters.
L’accés és molt còmode, situada prop de la via verda i del riu, en una zona assolellada amb espectaculars vistes panoràmiques.
Una excel·lent oportunitat per a qui busca tranquil·litat, terra fèrtil i possibilitats reals d’ús agrícola o recreatiu en plena natura.
Per a més informació o visites, contacta amb nosaltres al 696 88 19 08.
En cumplimiento de la Ley 10/2025, de 26 de diciembre por el que se regulan los servicios de atención a la clientela en la compraventa y arrendamiento de viviendas, se informa al cliente que los gastos notariales, registrales e impuestos que le sean de aplicación (ITP o IVA + AJD) y otros gastos inherentes a la compraventa no están incluidos en el precio. Los honorarios de agencia son asumidos por la parte vendedora.
Todos los datos y fotografías expuestas son meramente orientativos, no tiene carácter de oferta ni valor precontractual, contractual o de garantía, y no implica recomendación de compra.
Aicat 12942