Finca rustica en venda en Paüls

Finca rústica en venda a Pauls, Tarragona

Pauls - REF. 12986

Ref. 12986
venda: 49.000 
Superfície construïda 21332 m², finca rústica sup. solar 21332 m², accessibilitat, enllumenat.

Índex de lloguer

Preu Venda 49.000 €
Accés discapacitats
La direcció de l'immoble és aproximada.

Immobles similars:

 
   0  0

IMMOMAX EBRE presenta aquesta magnífica finca rústica situada a Aldover, amb una superfície total de 27.346 m² completament plana.


Disposa d’una caseta de pedra de 21 m², perfecta per restaurar i convertir en un espai amb encant.


La finca està plantada amb oliveres i garrofers en plena producció, fet que la converteix en una excel·lent oportunitat d’inversió agrícola o complement de rendibilitat.


Compta amb aigua de reg.


El terreny és molt assolellat durant tot el dia, amb excel·lents vistes obertes, entorn tranquil i bon accés.


📞 Contacta amb IMMOMAX EBRE per a més informació o visita.


En compliment de la Llei 10/2025, de 26 de desembre, per la qual es regulen els serveis d’atenció a la clientela en la compravenda i arrendament d’habitatges, s’informa el client que les despeses notarials, registrals i impostos que li siguin d’aplicació (ITP o IVA + AJD), així com altres despeses inherents a la compravenda, no estan incloses en el preu. Els honoraris d’agència són assumits per la part venedora.


Totes les dades i fotografies exposades són merament orientatives, no tenen caràcter d’oferta ni valor precontractual, contractual o de garantia, i no impliquen recomanació de compra.


Aicat 12942

51.000 €
 
   0  0

IMMOMAX EBRE presenta finca rústica a Bítem de 22.598 m² amb caseta de 42 m² i oliveres mil·lenàries en plena producció, ubicada a només 10 minuts del nucli urbà i amb bon accés.


La finca està conreada amb oliveres mil·lenàries en plena producció.


A l’interior de la propietat trobem una caseta de 42 m² distribuïda en un espai diàfan de menjador-cuina amb llar de foc, ideal per a reunions familiars o caps de setmana. Disposa també d’un magatzem independent que es podria habilitar com a habitació addicional.


A l’exterior compta amb zona de barbacoa, perfecta per gaudir de l’entorn i de les bones vistes obertes que ofereix la finca.


La propietat disposa de cisterna d’aigua. (No disposa d’aigua corrent).


Destaca pel seu entorn tranquil, la seva bona orientació i les seves boniques vistes despejades.


Per a més informació o concertar una visita, posa’t en contacte amb nosaltres.


En compliment de la Llei 10/2025, de 26 de desembre, per la qual es regulen els serveis d’atenció a la clientela en la compravenda i arrendament d’habitatges, s’informa al client que les despeses notarials, registrals i els impostos que li siguin aplicables (ITP o IVA + AJD), així com altres despeses inherents a la compravenda, no estan inclosos en el preu. Els honoraris d’agència són assumits per la part venedora.


Totes les dades i fotografies exposades són merament orientatives, no tenen caràcter d’oferta ni valor precontractual, contractual o de garantia, i no impliquen recomanació de compra.


Aicat 12942

56.000 €
Contacta amb el teu assessor
Joan Felix Lluis Teixido (Venda)
Sol·licitar informació

Si vols més informació sobre aquesta propietat, si us plau, omple el formulari: