Terreny en venda a Riells i Viabrea, Girona

REF. 16171

Ref. 16171
venda: 89.900 
Terreny en venda a Riells i Viabrea.

Índex de lloguer

Preu Venda 89.900 €
Preu/m² 249 €/m²
Parcel·la 361 m2

Immobles similars:

 
   0  0
Terreny en venda a Calafell.
98.000 €
 
   0  0

IMMOMAX EBRE ven solar urbà de 757 m² al ple centre d'Horta de Sant Joan. Sòl qualificat com a urbà, cosa que permet la construcció d'un habitatge o projecte a mida. Ubicat en una zona tranquil·la, amb carrer asfaltat, accés a aigua del poble i llum elèctrica. Gaudeix d'unes vistes impressionants a la muntanya i al poble, en un entorn únic i envoltat de natura.


Gran oportunitat per construir la casa dels teus somnis! Contacta'ns per a més informació 696881908.


En cumplimiento de la Ley 10/2025, de 26 de diciembre por el que se regulan los servicios de atención a la clientela en la compraventa y arrendamiento de viviendas, se informa al cliente que los gastos notariales, registrales e impuestos que le sean de aplicación (ITP o IVA + AJD) y otros gastos inherentes a la compraventa no están incluidos en el precio. Los honorarios de agencia son asumidos por la parte vendedora.

Todos los datos y fotografías expuestas son meramente orientativos, no tiene carácter de oferta ni valor precontractual, contractual o de garantía, y no implica recomendación de compra.

Aicat 12942

96.000 €
Sol·licitar informació

Si vols més informació sobre aquesta propietat, si us plau, omple el formulari: