DUPLEX EN EDIFICI DE 2 VEÏNS (SENSE ASCENSOR)

Terrassa - REF. 17736

Ref. 17736 147 m2 49,50 m2 4 3 2
venda: 280.000 

Aquest immoble es troba a Terrassa, una ciutat amb caràcter i amb tots els serveis a l’abast. Disposa de 147,00 m² construïts i 127,00 m² útils, distribuïts en dues plantes que maximitzen la comoditat del dia a dia. L’habitatge compta amb una terrassa de 49,50 m² que es converteix en un espai pràctic per a reunions i moments a l’aire lliure. Un entorn pensat per a famílies i parelles que busquen amplitud sense renunciar a la intimitat, amb una distribució funcional en un edifici de només tres plantes. També ofereix traster, calefacció de gas natural i armaris encastats per optimitzar l’emmagatzematge.

A la zona de dia, la cuina està moblada i es complementa amb un safareig per a les tasques domèstiques, mantenint el saló lluminós i amb vistes obertes. La distribució inclou quatre habitacions, aportant flexibilitat per disposar d’un despatx, un dormitori de convidats o una zona de jocs per als més petits. Tres banys ben equipats eviten esperes a primera hora del matí i compten amb acabats pràctics i actuals. La presència de gas, alarma interior i porta blindada reforcen la sensació de seguretat i confort a cada racó.

L’interior s’ha dissenyat per aprofitar al màxim cada metre, amb materials i acabats pensats per a la vida quotidiana. Els armaris encastats faciliten l’ordre a les habitacions i els espais comuns mantenen una estètica sòbria i actual. Pel que fa a la climatització, la calefacció de gas natural garanteix rendiment i estalvi durant els mesos més freds. L’habitatge està concebut per sostenir un estil de vida actiu, sense perdre la comoditat d’una llar ben estructurada. Aquest immoble combina la practicitat d’una distribució intel·ligent amb l’encant d’una zona residencial consolidada.

La terrassa àmplia es converteix en un valor afegit per gaudir de l’exterior sense sortir de casa, ideal per a barbacoes o per crear un racó de lectura al capvespre. La ubicació a Terrassa ofereix una xarxa de transport eficient i proximitat a comerços, escoles i zones d’oci, permetent desplaçar-se amb facilitat a qualsevol punt de la ciutat. Als voltants hi ha una gran varietat de serveis i espais verds que incrementen la qualitat de vida i faciliten el dia a dia. Aquesta oferta destaca per la seva relació entre superfície, distribució i entorn, pensada per a qui busca creixement i comoditat sense renunciar a la connectivitat.

Ofert per [IMMOMAX](https://www.immomax.es?utm_source=chatgpt.com), aquest immoble està preparat per a visites i decisions ràpides. Si valores l’amplitud, una distribució pensada per a la vida familiar i una bona xarxa de serveis al voltant, aquesta opció mereix la teva atenció. Et convidem a concertar una visita per veure en persona cada detall i confirmar que la distribució i les qualitats compleixen les teves expectatives. Contacta amb nosaltres i et mostrarem totes les estances de l’habitatge, la lluminositat dels espais i el potencial de la terrassa per convertir-la en la teva zona d’oci. No esperis més; consulta les condicions, la disponibilitat i les opcions de finançament per avançar amb confiança.

En compliment de la Llei 3/2017, de 13 de febrer de 2018, del Codi Civil de Catalunya, pel qual s’aprova el Reglament d’Informació al Consumidor en la compravenda i arrendament d’habitatges, s’informa al client que les despeses notarials, registrals i els impostos que siguin d’aplicació (ITP o IVA + AJD), així com altres despeses inherents a la compravenda, no estan inclosos en el preu.

Totes les dades i fotografies exposades són merament orientatives, no tenen caràcter d’oferta ni valor precontractual, contractual o de garantia, i no impliquen cap recomanació de compra.

Cèdula d’habitabilitat número CHBxxxx disponible per a la seva consulta.

AICAT 1160


Índex de lloguer

Preu Venda 280.000 €
Preu/m² 1.905
Any de construcció 1952
Cédula de Habitabilidad CHB***DISPONIBLE EN OFICINA
Construïts 147 m2
Útils 127 m2
Terrassa 49,50 m2
Dormitoris 4
Banys 3
Cuina moblada
Calefacció
Traster
Alçada/Planta 2
Fusteria Exterior
Fusteria Interior
Orientació E / O
Estat
Tipus de terra
Qualificació Energètica (E) MOSTRA
Llum
Gas
Aigua
Alarma interior

Immobles similars:

 
 140 m2  4  2
Duplex en venda a Sant Boi de Llobregat, amb 140 m2 i 4 habitacions i 2 banys.
275.000 €
 
 97 m2  2  1
Dúplex en venda a L'Escala, amb 97 m², 2 habitacions i 1 bany, 2 places de garatge, moblat, aire condicionat i calefacció amb bomba de calor.
En compliment de la Llei 3/2017, de 13 de febrer de 2018, del Codi Civil de Catalunya, pel qual s’aprova el Reglament d’Informació al Consumidor en la compravenda i arrendament d’habitatges, s’informa el client que les despeses notarials, registrals i els impostos que siguin aplicables (ITP o IVA + AJD), així com altres despeses inherents a la compravenda, no estan inclosos en el preu. Totes les dades i fotografies exposades són merament orientatives; no tenen caràcter d’oferta ni valor precontractual, contractual o de garantia, i no impliquen cap recomanació de compra. Cèdula d’habitabilitat número CHBxxxx disponible per a la seva consulta. AICAT 1160
295.000 €
Contacta amb el teu assessor
Miquel Estruch Muntane
Sol·licitar informació

Si vols més informació sobre aquesta propietat, si us plau, omple el formulari: