Finca rustica en venda en Xerta

Finca rústica en venda a Xerta, Tarragona

Xerta - REF. 13059

Ref. 13059
venda: 22.000 
Superfície construïda 50 m², finca rústica sup. solar 10800 m², adaptat a persones amb discapacitat, accessibilitat, enllumenat.

Índex de lloguer

Parcel·la 10.800 m2
Preu/m² 2 €/m²
Edificables 50 m2
Repercussió m² edificables 440,00 €/m²
Accés discapacitats
La direcció de l'immoble és aproximada.

Immobles similars:

 
   0  0
Finca rústica a la zona de Roquetes amb molt bon accés. Es distribueix de 20734 m² de terreny cultivat d'oliveres, garrofers i ametlles. Té una caseta de 21 m2 molt assolellada i amb vistes a la muntanya.
24.000 €
 
   0  0

IMMOMAX EBRE ven finca rústica de 15.651 m² situada a Paüls, a només 7 minuts del poble. La finca compta amb una caseta de 27 m², ideal com a magatzem o per gaudir de jornades en plena natura. Està plantada principalment d’oliveres en producció i disposa també d’alguns garrofers.


El seu emplaçament ofereix magnífiques vistes panoràmiques a les muntanyes i a l’entorn natural que caracteritza la zona. Actualment la finca no disposa d’aigua.

25.000 €
Contacta amb el teu assessor
Joan Felix Lluis Teixido (Venda)
Sol·licitar informació

Si vols més informació sobre aquesta propietat, si us plau, omple el formulari: