Finca rústica a Benifallet

Benifallet - REF. 17431

Ref. 17431
venda: 76.000 

IMMOMAX EBRE ven finca rústica de 33.330 m² situada a Benifallet. El terreny té accés fàcil per camí asfaltat i es troba a només 10 minuts del poble.


La finca disposa d'una bomba de gasoil que extreu aigua directament del riu Ebre, ideal per al reg dels cultius. Actualment hi ha plantats olivers i garrofers, amb un sòl fèrtil apte per cultivar.


Es tracta d'una parcel·la de regadiu sense construcció.


Ideal per a agricultors o amants de l'entorn rural que busquin una propietat amb accés a aigua i bon terreny.


Per a més informació truca al 696881908.



Índex de lloguer

Parcel·la 33.330 m2
Preu/m² 2 €/m²
Qualificació sòl
Aigua
Galeria

Immobles similars:

 
   0  0

IMMOMAX EBRE ven aquesta preciosa finca de 6.187 m² amb una caseta de 40 m², totalment plana, assolellada i amb molt bones vistes, situada a Xerta, a només 3 minuts en cotxe del centre del poble i amb camí asfaltat fins a l’entrada.


La finca disposa d’una caseta de camp de 40 m², en bon estat estructural, amb possibilitat d’habilitar una planta superior (quedaria una caseta d’uns 65 m² útils), a més de dues construccions auxiliars perfectes per guardar eines o estris.


Compta amb aigua de font, ideal per al subministrament de la casa i el reg dels mandarins plantats a tota la propietat.


Un dels seus principals atractius és que llinda directament amb el riu Ebre, oferint accés privat i directe a l’aigua, perfecte per als amants de la natura i les activitats a l’aire lliure: pesca, caiac, passejades o simplement gaudir de la tranquil·litat de l’entorn.


Zona molt tranquil·la i amb encant, envoltada de natura però molt a prop de tots els serveis.

90.000 €
 
   0  0

IMMOMAX EBRE presenta aquesta finca rústica única en plena natura, a Paüls. Amb una extensió de 60.683 m², ofereix un entorn d’absoluta tranquil·litat, privacitat i connexió directa amb la muntanya, ideal per a aquells que busquen desconnexió, projectes agrícoles, autosuficiència o una segona residència aïllada.


La propietat compta amb una caseta antiga de 65 m², actualment derruïda però susceptible de ser reconstruïda, cosa que permet crear un refugi amb encant mantenint l’essència de la finca. La seva orientació és totalment assolellada durant tot el dia i gaudeix de vistes espectaculars als paisatges naturals que envolten tota la zona.


Disposa d’aigua de font, un recurs especialment valuós a la zona, ideal per a l’abastiment, el reg o projectes de cultiu.


Es troba aproximadament a 20 minuts en cotxe del poble de Paüls, endinsant-se a la muntanya. L’accés és apte per a vehicles i ofereix l’avantatge d’estar totalment aïllada, perfecta per a qui desitgi la màxima privacitat o un espai sense veïns ni sorolls.


Una finca única per als amants de la natura, el silenci i la vida en plena muntanya.

66.000 €
Contacta amb el teu assessor
Joan Felix Lluis Teixido (Venda)
Sol·licitar informació

Si vols més informació sobre aquesta propietat, si us plau, omple el formulari: