Finca rústica en venda a Roquetes amb aigua

Roquetes - REF. 17744

Ref. 17744
venda: 45.000 

IMMOMAX EBRE presenta aquesta finca de 14.620 m² situada a Roquetes, amb una caseta de 25 m² i molt bon accés.


La caseta és actualment un espai diàfan, amb múltiples possibilitats.


La finca disposa d’oliveres en plena producció, fet que la converteix en una excel·lent opció tant per al gaudi personal com per a un projecte agrícola o de lleure.


Compta amb aigua de pou comunitari, que abasteix el reg i el subministrament de la finca.


Per a més informació o per concertar una visita, posa’t en contacte amb nosaltres!

Índex de lloguer

Any de construcció 1946
Parcel·la 14.620 m2
Preu/m² 3 €/m²
Edificables 25 m2
Repercussió m² edificables 1.800,00 €/m²
Qualificació sòl
Aigua
Galeria

Immobles similars:

 
   0  0

Immomax Ebre presenta aquesta magnífica finca rústica situada a Paüls, amb una extensió total de 23.080 m² i una caseta de 60 m², distribuïts en 53 m² a la planta baixa i 10 m² de altell.


Una propietat ideal per reconstruir i crear un refugi únic en plena natura, amb vistes espectaculars a la muntanya i un entorn absolutament tranquil.


La finca compta amb ametllers en producció, una bonica zona de pineda, i aigua de cisterna que recull la pluja. L’accés és molt còmode i l’orientació la converteix en una propietat molt assolellada durant tot el dia.


Ubicada a només 15 minuts del poble de Paüls, en direcció cap a Prat de Comte, la finca es troba enmig de la muntanya, envoltada de pau, natura i privacitat. Un lloc perfecte per desconnectar, crear una segona residència o una caseta acollidora en un entorn protegit.


Paüls és un poble de muntanya encantador situat al Parc Natural dels Ports, un enclavament privilegiat per als amants del senderisme, la natura i la vida tranquil·la. Tot i el seu entorn rural, compta amb tots els serveis necessaris: metge, farmàcia, botiga, fleca, bars i restaurants. A 10 minuts de Xerta i a 20 minuts de Tortosa.


Per a més informació o visites, posa’t en contacte amb nosaltres!

45.000 €
 
   0  0

IMMOMAX EBRE ven finca rústica a Xerta, amb una superfície total de 15.011 m².

La finca està plantada d’oliveres en plena producció, ben treballada i en bon estat agrícola.


Disposa d’una caseta de pedra de 33 m² per reformar, sense teulada, ideal per rehabilitar com a refugi rural, magatzem o petit espai de lleure. La construcció està registrada al Cadastre.


🔹 Característiques principals:


Superfície total: 15.011 m²


Caseta de pedra de 33 m² construïts


Olivar en producció i terreny net i conreat


Bon accés: a només 10 minuts de Xerta per camí en bon estat


Zona tranquil·la envoltada de natura


📞 Per a més informació o una visita: 696881908



42.000 €
Contacta amb el teu assessor
Joan Felix Lluis Teixido (Venda)
Sol·licitar informació

Si vols més informació sobre aquesta propietat, si us plau, omple el formulari: