Finca rustica en venda en Paüls

Finca rústica en venda a Pauls, Tarragona

Pauls - REF. 12928

Ref. 12928
venda: 66.000 
Superfície construïda 23193 m², finca rústica sup. solar 52 m².

Índex de lloguer

Preu Venda 66.000 €
Preu/m² 3 €/m²
Parcel·la 23.193 m2
Edificables 104 m2
Repercussió m² edificables 634,62 €/m²
La direcció de l'immoble és aproximada.

Immobles similars:

 
   0  0

IMMOMAX EBRE presenta aquesta finca rústica situada a Aldover, amb una superfície de 12.921 m². Disposa d’una caseta de 38 m² i un porxo davant, ideal per gaudir de l’entorn. Comptà amb aigua de pou propi i una bassa de 120.000 litres. La finca està plantada amb oliveres en plena producció, ofereix bones vistes i té accés còmode, a només 5 minuts del poble d’Aldover. Una oportunitat única per a qui busca tranquil·litat, natura i cultiu productiu en un entorn privilegiat.


Poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació.


En compliment de la Llei 10/2025, de 26 de desembre, que regula els serveis d’atenció a la clientela en la compra-venda i lloguer d’habitatges, s’informa al client que les despeses notarials, registrals i impostos aplicables (ITP o IVA + AJD) i altres despeses inherents a la compravenda no estan incloses en el preu. Els honoraris d’agència són assumits per la part venedora.


Tots les dades i fotografies exposades són merament orientatives, no tenen caràcter d’oferta ni valor precontractual, contractual o de garantia, i no impliquen recomanació de compra.


Aicat 12942

59.000 €
 
   0  0

IMMOMAX EBRE presenta finca rústica a Bítem de 22.598 m² amb caseta de 42 m² i oliveres mil·lenàries en plena producció, ubicada a només 10 minuts del nucli urbà i amb bon accés.


La finca està conreada amb oliveres mil·lenàries en plena producció.


A l’interior de la propietat trobem una caseta de 42 m² distribuïda en un espai diàfan de menjador-cuina amb llar de foc, ideal per a reunions familiars o caps de setmana. Disposa també d’un magatzem independent que es podria habilitar com a habitació addicional.


A l’exterior compta amb zona de barbacoa, perfecta per gaudir de l’entorn i de les bones vistes obertes que ofereix la finca.


La propietat disposa de cisterna d’aigua. (No disposa d’aigua corrent).


Destaca pel seu entorn tranquil, la seva bona orientació i les seves boniques vistes despejades.


Per a més informació o concertar una visita, posa’t en contacte amb nosaltres.


En compliment de la Llei 10/2025, de 26 de desembre, per la qual es regulen els serveis d’atenció a la clientela en la compravenda i arrendament d’habitatges, s’informa al client que les despeses notarials, registrals i els impostos que li siguin aplicables (ITP o IVA + AJD), així com altres despeses inherents a la compravenda, no estan inclosos en el preu. Els honoraris d’agència són assumits per la part venedora.


Totes les dades i fotografies exposades són merament orientatives, no tenen caràcter d’oferta ni valor precontractual, contractual o de garantia, i no impliquen recomanació de compra.


Aicat 12942

56.000 €
Contacta amb el teu assessor
Joan Felix Lluis Teixido (Venda)
Sol·licitar informació

Si vols més informació sobre aquesta propietat, si us plau, omple el formulari: