Finca rustica en venda en Xerta

Finca rústica en venda a Xerta, Tarragona

Xerta - REF. 12978

Ref. 12978
venda: 96.000 
Superfície construïda 1748 m², finca rústica sup. solar 1640 m², adaptat a persones amb discapacitat, accessibilitat, enllumenat.

Índex de lloguer

Preu Venda 96.000 €
Preu/m² 55 €/m²
Parcel·la 1.748 m2
Edificables 108 m2
Repercussió m² edificables 888,89 €/m²
Accés discapacitats
La direcció de l'immoble és aproximada.

Immobles similars:

 
   0  0

IMMOMAX EBRE presenta aquesta finca rústica situada al terme de Roquetes, direcció Mas de Barberans, amb una superfície total de terreny de 12.754 m² i un habitatge de 77 m² construïts, complementat amb un porxo d’aproximadament 21 m² ideal com a zona de menjador exterior o espai de descans a l’aire lliure.


L’habitatge es distribueix en un saló menjador amb cuina oberta integrada, dues habitacions i un bany ampli. A més, existeix la possibilitat d’habilitar una tercera habitació segons necessitats. La construcció es troba en bon estat estructural, destacant el seu sostre de teula àrab.


La finca disposa de subministrament d’aigua mitjançant dipòsits, amb dos dipòsits de gran capacitat (45.000 litres i 12.000 litres).


El terreny està plantat principalment d’oliveres, oferint un entorn natural cuidat, tranquil i amb excel·lents vistes obertes. A més, compta amb molt bon accés.


A 25 minuts de Tortosa.


Una oportunitat perfecta tant com a segona residència, casa de recreo o projecte de vida al camp.


En compliment de la Llei 10/2025, de 26 de desembre, es informa el client que les despeses notarials, registrals i impostos (ITP o IVA + AJD) no estan inclosos en el preu. Els honoraris d’agència són a càrrec de la part venedora.


Totes les dades i fotografies són merament orientatives, sense valor contractual ni de garantia.


AICAT 12942

106.000 €
 
   0  0

IMMOMAX EBRE ven magnífica finca rústica situada a Roquetes, a tan sols 5 minuts del nucli urbà, amb bon accés.


La propietat disposa de 21.233 m² de terreny, plantat d’oliveres i garrofers, ideal tant per a ús agrícola com per gaudir d’un entorn natural i tranquil.


Disposa de dues construccions:


Caseta principal de 111 m², completament tancada, distribuïda actualment en cuina-menjador i bany, amb la possibilitat d’habilitar els dormitoris a la part posterior segons les necessitats del comprador.


Magatzem independent, ideal per a eines, maquinària o emmagatzematge.


La finca compta amb aigua de pou comunitari, plaques solars, piscina, terrassa i el perímetre de l’habitatge tancat.


Contacti amb nosaltres per a més informació.


En compliment de la Llei 10/2025, de 26 de desembre, per la qual es regulen els serveis d’atenció a la clientela en la compravenda i arrendament d’habitatges, s’informa al client que les despeses notarials, registrals i impostos que li siguin d’aplicació (ITP o IVA + AJD), així com altres despeses inherents a la compravenda, no estan incloses en el preu.

Els honoraris d’agència són assumits per la part venedora.


Totes les dades i fotografies són merament orientatives, no tenen caràcter d’oferta ni valor precontractual, contractual o de garantia, i no impliquen recomanació de compra.


AICAT 12942

88.000 €
Contacta amb el teu assessor
Joan Felix Lluis Teixido
Sol·licitar informació

Si vols més informació sobre aquesta propietat, si us plau, omple el formulari: